Το CheapTravel για 3 ήμερες στη Βουδαπέστη

Δημοσιεύτηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2019 Χωρίς κατηγορία

“Η Βουδαπέστη υπόσχεται πως θα βρεις αυτό που ψάχνεις”.
Βουδαπέστη cheaptravel

Το πρώτο μας ταξίδι για φέτος το προγραμματίσαμε για Αυστρία και Ουγγαρία. Σε αυτό το άρθρο θα αναφερθώ μόνο στη διαμονή μας στην Ουγγαρία και συγκεκριμένα στη Βουδαπέστη όπου διανυκτερεύσαμε για 3 βράδια.

Λίγα λόγια

Η Ουγγαρία είναι μια χώρα με ιστορία κυρίως μεσαιωνική. Ιδρύθηκε το 1001 από νομάδες που εγκαταστάθηκαν στη περιοχή από τη κεντρική Ασία. Βασιλιάδες, κατακτητές και λαϊκές επαναστάσεις άφησαν τα σημάδια τους στη πόλη. Σήμερα είναι μια αναπτυσσόμενη χώρα, 10.000.000 κατοίκων, μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μπορείς να την επισκεφτείς μόνο με τη ταυτότητα σου.
Στη Βουδαπέστη θα βρεις έντονη νυχτερινή ζωή όλες τις μέρες της εβδομάδος. Νόστιμη τοπική κουζίνα αλλά και πολυπολιτισμικές γαστρονομικές επιλογές. Το τοπικό τους νόμισμα έχει αντιστοιχία σαν τις παλιές ελληνικές δραχμές και η χαμηλή φορολογία στα ποτά επιτρέπει να είσαι άνετος στις εξόδους σου.

Ήμερα πρώτη

Ταξιδέψαμε με τη Wizzair, low cost ουγγρική αεροπορική εταιρία τύπου Ryanair.  Αφού πήγαν όλα καλά με τη πτήση μας προσγειωθήκαμε τοπική ώρα 13:00 στη Βουδαπέστη και κινηθήκαμε προς τη Πέστη για να βρούμε το διαμέρισμα Airbnb που είχαμε μισθώσει. Άνετο διαμέρισμα σε καλό σημείο της πόλης όπου μας επέτρεπε να κινηθούμε εύκολα με τα μέσα και με τα πόδια.

Πρώτο μας μέλημα να βρούμε κάτι να φάμε. Είχαμε ακούσει για το εστιατόριο Paprika Vendeglo, τοπική κουζίνα σε ένα όμορφο παραδοσιακά διακοσμημένο μαγαζί με καλή εξυπηρέτηση και προσιτές τιμές. Για 2 ποτήρια κρασί 1 ορεκτικό 1 σαλάτα και 2 κυρίως πιάτα δώσαμε γύρω στα 35€ , τίμιο!

Αφού βάλαμε κάτι στο στομάχι μας βγήκαμε για μια πρώτη γνωριμία με τη πόλη. Είχε ήδη αρχίσει να νυχτώνει και το κρύο λιγάκι αισθητό. Τα όμορφα φωταγωγημένα κτήρια και η καλή μας διάθεση μας έκαναν όμως να το ξεχάσουμε. Πρώτη στάση στη πλατεία ηρώων και από κει με το μετρό κινηθήκαμε προς το Δούναβη. Τα μέσα μεταφοράς είναι πολλά, έρχονται συχνά και με τη βοήθεια της Google και όσων  ντόπιων μιλούν την αγγλική θα καταφέρεις να πας όπου επιθυμείς.

Επιβιβαστήκαμε στο τραμ Νο2 που κάνει μια καταπληκτική διαδρομή παράλληλα με το ποτάμι. Από τη τελευταία στάση το κόψαμε προς τα πίσω με τα πόδια και συνεχίσαμε να χαζεύουμε τα φώτα στο λόφο της Πέστης κάνοντας σχέδια για την αυριανή ημέρα.
Μερικές φωτογραφίες έξω από το κοινοβούλιο και αμέσως μετά για παγωτό στο ιστορικό New York cafe. Αρκετά ακριβό για τιμές Βουδαπέστης και το σέρβις λίγο αγενές σε μια όμως υπέροχη ατμόσφαιρα που σε ταξιδεύει σε άλλες εποχές και με πολύ εύγευστο παγωτό.

Πήραμε τα βασικά από ένα σούπερ μάρκετ και επιστρέψαμε στο δωμάτιο για ξεκούραση.

Ήμερα δεύτερη

Το πρόγραμμα είχε πρωινό ξύπνημα. Πρωινό στο σπίτι, καφεδάκι πακέτο από το Madal cafe και έτοιμοι για βόλτα στη παλιά πόλη της Βούδα.

Ξεκινήσαμε από τη Vienna Gate, μια από τις πύλες στη καστροπολιτεία της Βούδα. Καλοδιατηρημένα, ιστορικά, κτήρια παντού. Ξεχωρίζουν όμως ο Προμαχώνας των ψαράδων, (σημείο για τις καλύτερες φωτογραφίες με θέα το Δούναβη) , ο ναός του Ματθαίου,  το νοσοκομείο στο βράχο, ( πραγματικά χτισμένο μέσα στα βράχια πριν το 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο) , ο Λαβύρινθος ( ένα σκοτεινό υπόγειο δίκτυο μέσα στο λόφο του κάστρου, δεν συνίσταται για κλειστοφοβικούς).
Μετά από αρκετό περπάτημα, άρχισε να μας γαργαλάει το στομάχι. Ψάξαμε κάτι στα κοντά και μας κέρδισε το Var bistro. Τοπική κουζίνα, σε στυλ self service, με νορμάλ τιμές , όχι όμως κάτι το ιδιαίτερο.

Με γεμάτο στομάχι και όρεξη για εξερεύνηση συνεχίσαμε για το κάστρο της Βούδα. Αφού περιπλανηθήκαμε αρκετά στο λόφο και μαζέψαμε αρκετό φωτογραφικό υλικό κατηφορίσαμε πάλι για την άλλη μεριά της πόλης.
Ψάξαμε για ένα μαγαζάκι για γλυκό και βρήκαμε το Street Cakes για παραδοσιακή καμινάδα και βάφλα τυλιχτή. Ωραίες γεύσεις, σε ένα μικρό μαγαζάκι με πολύ φιλική ατμόσφαιρα.
Αυτή η γεμάτη μέρα δε τελείωσε ακόμα. Μια βόλτα στην μεγάλη εβραϊκή συναγωγή και αναζήτηση για τα ruins bars. Ένα ζεστό κρασί για να χαλαρώσουμε ήπιαμε στο Szimbla Kert , από τα πιο γνωστά μπαρ του είδους του, πολλές επιλογές σε ένα πολυμορφικό χώρο.
Φτάσαμε αργά στο σπίτι και πέσαμε ξεροί. Ζzzz

Ημέρα Τρίτη

Τελευταία μέρα στη πόλη, αποφασίσαμε να χαλαρώσουμε. Είχαμε ενημερωθεί πως τα θερμά λουτρά που θέλαμε να επισκεφτούμε επέτρεπαν τη μικτή είσοδο για άντρες και γυναίκες μόνο τα σαββατοκύριακα και πως όσο πιο νωρίς τόσο καλύτερα για να αποφύγουμε τη πολυκοσμία.

Φάγαμε πρωινό και ξεκινήσαμε σιγά σιγά για τα Rudas baths. Πρώτα μια βόλτα στα μαγαζιά της πόλης οπού στο δρόμο μας είδαμε την εντυπωσιακή Βασιλική εκκλησία του Αγίου Στεφάνου και μια στάση για ένα σνακ στο Hoppacska. (Αλμυρή καμινάδα σε στυλ σάντουιτς) πρωτότυπο και αρκετά νόστιμο.

Στα λουτρά, πήραμε την είσοδο για όλες τις εγκαταστάσεις του κτηρίου. Οθωμανικό χαμάμ σε μια ιστορική αίθουσα από το 1560, σάουνες, αρωματοθεραπεία, θερμαινόμενες πισίνες για κολύμπι αλλά και για χαλάρωση σε διαφορετικές θερμοκρασίες, κρυοθεραπεία και φυσικά η εκπληκτική εξωτερική πισίνα με τη μοναδική θέα στο Δούναβη. Λιώσαμε , χαλαρώσαμε και βγήκαμε βραδάκι πια, αρκετά πεινασμένοι.

Ψάξαμε για κάτι γρήγορο αφού είχαμε κάνει κράτηση στο 360 the bar. Φάγαμε κινέζικο στο Smart Kitchen. Ικανοποιητική γεύση σε καλή τιμή για noodles. Γευτήκαμε το δείπνο μας έξω στη liberty bridge και φύγαμε για να απολαύσουμε ένα κρασί μέσα σε ένα ιγκλού , στη ταράτσα ενός ξενοδοχείου στο κέντρο με θέα όλη τη πόλη. Ότι καλύτερο για να κλείσουμε τη βραδιά μας.

Μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις από τη πόλη. Μακάρι να είχαμε χρόνο να κάτσουμε να δούμε περισσότερα. Σίγουρα προτείνουμε να την επισκεφτείς εάν δεν το έχεις κάνει. Είτε παρέα με φίλους για διασκέδαση, είτε με το σύντροφό σου για ερωτικές στιγμές και ρομάντζα. Η Βουδαπέστη υπόσχεται πως θα βρεις αυτό που ψάχνεις!

*Μέσα στο άρθρο θα βρεις links για όλα τα μέρη που επισκεφτήκαμε

**Ψάξε φθηνά εισιτήρια για Βουδαπέστη με ένα κλικ εδώ